Nyheder

Hos Dermalogica Aarhus ved vi, at det er vigtigt at holde sig opdateret med nyheder for at få den bedste hudpleje. Vi gør det nemt for dig at holde dig orienteret om vores nye produkter, teknologiske opdateringer og med info om hvad der sker her på klinikken.

Nedenfor kan du læse vores indlæg/nyheder:

NyhedsbilledeStor

Vi åbner på ny adresse - velkommen

Velkendt lokal professionel klinik åbner i M.P. Bruunsgade 36 som Dermalogica Aarhus (tidl. Hudplejeinstituttet)

Den 7. december 2020 slog vi dørene op til vores velkendte lokal klinik i nye flotte lokaler på M.P. Bruuns gade 36 i Aarhus C. Vi byder velkommen hos Dermalogica Aarhus, tidligere Hudplejeinstituttet, som er rykket fra Guldsmedgade til en nyrenoveret og topmoderne lokation på M.P. Bruunsgade.

Klinikken åbnede første gang i 1998 i Guldsmedgade og har lige siden udført målrettede ansigtsbehandlinger i det professionelle hudplejebrand, Dermalogica. Her benyttes også professionelle apparater fra Bio-Therapeutic for at gøre behandlingerne endnu mere effektfulde. Klinikken er aut. forhandler af flg. brands; Dermalogica hudpleje produkter, Jane Iredale mineralmakeup og de resultatdrevne og bæredygtige kosttilskud fra Advanced Nutrition Programme. Alt for at opnå sund hud fra inderst til yderst – kaldet; Feed, Fortify, Finish konceptet.

Klinikken har altid formået at følge med tiden med innovative ansigtsbehandlinger udført med højeste professionalisme af et veluddannet dedikeret personale. Menukortet består bl.a. af flere varianter af ProSkin ansigtsbehandlinger, Dermalogicas indtil nu mest effektive professionelle peeling, Pro Power Peel og LED-lysbehandling samt Microneedling. Her er vi så i slutningen af det historiske 2020, hvor den lille klinik med 4 ansatte kosmetologer, investerer i at bygge en ny bæredygtig og topmoderne klinik for at kunne servicere, uddanne og gøre en forskel for at opnå sund hud hos kunderne – der udover at være en fysisk klinik også mestrer at have en webshop med en yderst attraktiv mitDermalogica bonusklub. Det betyder at man som kunde kan støtte lokalt! Altså få ansigtsbehandlinger og produkter i Dermalogica Aarhus´ fysiske klinik og gøre en forskel for at bevare den, uanset om man handler sine produkter på klinikken eller på klinikkens webshop.

Arkitekt Bruno Jakobsen Design har stået for opbygningen af den nye konceptklinik, som nu skifter navn til Dermalogica Aarhus. Indretningen tager afsæt i Dermalogicas univers og kombineres med naturmaterialer som egetræ og hør. Et flot butiksafsnit med tilhørende ”SkinBar”, makeup-station samt tre moderne og indbydende behandlerrum. Bruno har så vidt muligt valgt bæredygtige materialer bl.a. fra virksomheden Really, som upcycler gamle tekstiler til møbelplader. Værdien i at være bæredygtig er 100% i tråd med de brands klinikken forhandler.

Med nyt navn, ny placering og nye lokaler følger også nye tiltag. Kunderne vil, udover en indbydende klinik og særdeles lækre behandlerrum, opleve at kunne deltage i temabaserede Masterclasses, online konsultationer og får en ny mulighed for at droppe ind for at få en 10-minutters Face Fit ansigtsbehandling. Vi glæder os til at give dig sund hud – velkommen på klinikken.

Dermalogica Aarhus

(Se flere billeder fra klinikken under galleri)

PowerBright Dark Spot Peel er en hjemmepeeling, der hjælper med synligt at mindske hyperpigmentering på overfladen.
Bevar kollagen med Pro-Collagen Banking Serum
Drenched in Colour med ColorLuxe Hydrating Cream Lipstick
Mød Clear Starts nye Clarifying Body Spray
Årets julegaver fra Dermalogica
PureMatch Liquid Concealer
Hvad er retinol og skal det være en del af din hudplejerutine?
Stabilizing Repair Cream
Deep Breakout Liquid Patch